خودکار پلاستیکی 2132

MD-2132

محصول جدید

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 2132 با ظاهری متفاوت

طراحی زیبا ، متنوع و خاص

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها

در رنگبندی های متنوع

لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید.

در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

توضیحات

خودکار پلاستیکی 2132 از طراحی خاصی برخوردار است که یکی از محصولات پرفروش می باشد.

با قابلیت چاپ تامپو

هدیه ای ماندگار و مقرون بصرفه

هدایای تبلیغاتی خاص را از چاپ و تبلیغات ماهان بخواهید.

در صورت نیاز فایل طراحی شده را در پایین صفحه آپلود نمایید.

جهت ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان تمامی سفارشات چاپی دیجیتال و افستکارت ویزیتبروشورکاتالوگ و... ) در قسمت مربوط به آن پذیرفته و انجام می شود و همچنین جهت سهولت شما در امر طراحی می توانید طرح های لایه باز ، وکتور و ... را در قسمت مربوط به طرح های لایه باز به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

برای اینکه خوب دیده شوید و هدیه شما در خاطر همه باقی بماند خودکارهای تبلیغاتی چاپ ماهان راهکاری مناسب جهت ارائه بهترین هدایا می باشند. چاپ با کیفیت امری مهم و ضروری در انتقال بهترین تجربه در ارائه هدایای تبلیغاتی است لذا تیم چاپ ماهان جهت ارائه این مهم از بهترین و بروزترین دستگاه های چاپ و افرادی متخصص و متعهد در این زمینه بهرمند می باشد.ارائه بهترین تجربه تبلیغاتی مهم ترین فاکتور در خدمات تیم چاپ ماهان می باشد.

چاپ ماهان با ارائه بیش از 300 نوع هدایای تبلیغاتی و سابقه ای بیش از یک دهه در امر ارائه و چاپ هدایای تبلیغاتی یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز ارائه هدایای تبلیغاتی و خدمات چاپ در کشور می باشد.

هدایای تبلیغاتی چاپ ماهان اعم از :

- انواع تقویمسررسیدتقویم دیواریتقویم رومیزیتقویم پالتویی )

کیف اداری و مدیریتیانواع کیف چرم ، طرح چرم ، کیف لب تاپ ، کیف مگنتی و کیف پاسپورتی )

ست مدیریتی و اداریست رومیزی مدیریتیست آقایانست بانوان )

ساعتدیواریرومیزیمچی )

خودکارست خودکارخودکار فلزیخودکار پلاستیکی )

جا کلیدیفلزیچرمچوبی )

جلد مدارکجلد شخص ثالثجلد بیمه بدنه و ... )

سایر هدایابادبزن تبلیغاتی - بادکنک تبلیغاتی - پازل تبلیغاتی - جا دستمال کاغذی تبلیغاتی - چتر تبلیغاتی - خط کش تبلیغاتی - زیر لیوانی تبلیغاتیساکدستی پلاستیکیساکدستی پارچه ای (سوزنی)ساکدستی مقوایی - کلاه تبلیغاتی - لیوان تبلیغاتی - مگنت تبلیغاتی - همه چین تبلیغاتیسکوی شارژ موبایل - جای کارت ویزیت تبلیغاتی - آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی - فلش تبلیغاتی - پاور بانک تبلیغاتی - خوشبو کننده تبلیغاتی و صد ها هدایای تبلیغاتی دیگر )

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است.

محصولات مرتبط

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی پرتوک آجدار بسیار زیبا و شیک می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی پرتوک بسیار زیبا و کارامد می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی تری لاین بسیار زیبا و کارامد می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 521 بسیار زیبا و کارامد می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی سورنا بسیار زیبا و شکیل می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی نگین تمام رنگ بسیار زیبا و شکیل می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص در رنگهای متنوع قابل ارائه می باشد. یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی حلقه ای مشکی بسیار زیبا و شکیل می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیبا داری فضای مناسب تبلیغات می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیبا بسیار زیبا و شکیل می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 009 بسیار زیبا و شکیل می باشد. طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 002 با فضای تبلیغاتی کاملا مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی کمانی با ظاهری متفاوت طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی S5 با ظاهری متفاوت طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 004 با ظاهری متفاوت طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی پیزا با ظاهری متفاوت طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی کتابی با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 2137 با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 2004 با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 805 با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 008 با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی S21 با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی بدنه جیر با ظاهری متفاوت و فضای تبلیغاتی مناسب طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 2025 طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی S4 طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی 2036 طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی سافاری رنگی طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی متالیک نقره طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی بلک 2 طراحی زیبا ، متنوع و خاص با گیره های رنگی متنوع یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی S20 طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی وایت S طراحی زیبا ، متنوع و خاص یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها در رنگبندی های متنوع لطفا درصورت سفارش در تیراژ بالاتر با دفتر فروش چاپ ماهان تماس گرفته و از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در صورت نیاز به چاپ با دفتر فروش تماس حاصل نموده و از هزینه و سایر نکات با خبر شوید.

سفارشی سازی محصول

پس از ذخیره سفارشی سازی محصول، فراموش نکنید که آن را به سبد خرید اضافه نمایید.
فرمت‎های مجاز: GIF, JPG, PNG

تصویر

loader

* شخصی سازی